Blog > Komentarze do wpisu

powód? nowy rok szkolny ;)

  • Jutro masz imieniny?
  • Nie.
  • Bo jutro jest Justyny.
  • Ja mam imieniny 26.
  • Września?
  • Tak. A urodziny dzień później.
  • Jutro nie?
  • No nie.
  • Dużo tych Justyn.
  • Dużo. Przypadkiem NIC mi NIE kupuj. Ja i tak więcej dostaję niż daję :)

Aale, skoro mi tak przypomniano, że nadchodzi moje święto, pomyślałam, żeby sprawić sobie prezent. Pamiętacie mój żółty płaszczyk? Był cudowny, ale jak wyjęłam go kilka dni temu z szafy, to okazało się, że to taka szmatka się zrobiła. Na dodatek za mała w ramionach... Podjechałam do pralni z pościelą i sprawdziłam za ile to mi wypiorą i wygładzą... Dużo, może więc by tak coś nowego? Bo to i tak nie wiadomo czy będzie dobre...

Tradycyjnie Mohito. Ależ mi się ten szary "swetro-trencz" spodobał! Szybko sprawdziłam on-line i chociaż to nowa kolekcja, to już nie ma pełnej rozmiarówki, czyli do wyprzedaży nie dotrwa... Decyzja była szybka. Btw. na klapie było lekko zaciągnięte, ale dostałam za to 10% zniżkę :) I tak w klapie lubię ostatnio pinsy.

  • Płaszczyk- Mohito
  • Spodnie i granatowa bluzka w groszki - Orsay
  • Buty- Zara
  • Torebka- Simple

<><>

Przerzuciłam dziecięce ubranka. Na półki zimowe, a letnie do kufra. Bo upałów już nie będzie. Może będzie ciepło na t-shirta i legginsy, ale kombinezony i bluzki z gołymi plecami to już w tym roku się nie przydadzą. Dzieciaki odzieżowo są na nowy rok szkolny gotowe. Lilce może się przydać jakaś nowa spódniczka, a tak to mają wszystko. Łucja potrzebuje buty na jesień, a Lilce trzeba kupić adidasy na w-f. Pani zanegowała trampki, że w nich będą ją boleć nogi przy bieganiu i muszą BYĆ adidasy. Dziewczyny poradziły sobie z tym tak, że spotykają się w szkole i przekazują sobie buty na w-f :) Patologia pełna.

I panny nie mają t-shirtów. Zawsze przeglądam to co JEST i te najfajniejsze t-shirty chowam na przyszłe lato, żeby nie nosiły POD coś, bo do kolejnego lata zatłuką. No i panny nie mają ani jednego. Tzn. Łucja ma jeden, który kupiłam jej na urodziny. Plus Lilce obiecałam puchówkę. Tyle odzieżowych planów na jesień :)

niedziela, 10 września 2017, fanta-girl
Komentarze
2017/09/15 17:32:16
Super podoba mi się! Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : welcome97.blox.pl/2017/09/We-Begin.html
-
2017/09/26 08:28:28
Fajny outfit, taki na wczesną jesień idealny :) Wszystkiego najlepszego z okazji imienin i urodzin :P
-
2017/09/27 14:24:20
Dokładnie jak poprzednicy mówili, outfit idealny na jesienne spacery, pod warunkiem, że jest ładna pogoda;)
-
2017/10/03 13:48:01
Fajnie wyglądasz, jak zawsze zresztą:) Inspirujesz kochana!
-
2017/10/05 13:20:05
Lubię wracać na Twojego bloga, zawsze można przeczytać coś ciekawego :) Świetna sprawa.